Всебічна аналітика процесів контакт-центру від Global Bilgi
Аналітика контакт-центру є критично важливою для вимірювання якості обслуговування клієнтів та контролю ключових показників ефективності. Хмарна платформа Sirius від Global Bilgi пропонує вам скористатися вбудованими інструментами статистики, аналітики та звітності. Зрозумійте потреби ваших клієнтів, оптимізуйте продуктивність роботи операторів, приймайте стратегічні бізнес-рішення на основі даних. Завдяки докладній аналітиці контакт-центру ваш бізнес отримає нові можливості для зростання!
Що включає аналітика контакт-центру від Global Bilgi
Аналітика контакт-центру від Global Bilgi включає в себе збір та обробку даних в процесі обслуговування клієнтів. Аналітика стосується процесів вхідних та вихідних звернень по всіх можливих каналах (телефонні дзвінки, онлайн-чати, e-mail тощо), роботи систем CRM, IVR меню, автоматичного розподілу викликів, системи оцінювання якості обслуговування та інших систем, що входять в платформу хмарного контакт-центру Sirius.
Переваги аналітики контакт-центру для вашого бізнесу
Аналітика допомагає визначити ключові показники ефективності контакт-центру, зокрема KPI продуктивності операторів, задоволеності клієнтів та операційної ефективності. Аналітика дозволяє контакт-центрам отримати глибше розуміння поведінки, уподобань і настроїв клієнтів. Також аналітика дає змогу контакт-центрам ефективно планувати кількість персоналу, розподіляти ресурси та оптимізувати управління робочою силою.
Використовуючи інструменти аналітики контакт-центру від Global Bilgi ви зможете точно визначити основні проблеми процесах, та вжити профілактичних заходів для їх вирішення, що призведе до підвищення ефективності та задоволеності клієнтів. Крім того, аналітика допоможе контролювати та вимірювати параметри якості обслуговування, щоб забезпечити стабільність сервісу.
Зручний інтерфейс та гнучкість доступу до аналітики
Замовники програного забезпечення від Global Bilgi мають доступ до всіх статистичних даних в інтуїтивно-зрозумілому інтерфейсі GBDashboard. Для аналізу даних й створення звітів в платформі Sirius передбачено спеціальний сервіс GBReporter. Для зручності аналізу дані можуть подаватись у вигляді секторних, графічних діаграм та схем з підсвічуванням критичних показників.
Для системи моніторингу та аналітики передбачені гнучкі права доступу. Ви можете легко призначати ролі та параметри доступу для кожного користувача в системі. Досягайте кращих бізнес-результатів з аналітикою для контакт-центру від Global Bilgi. Приймайте рішення на основі даних, оптимізуйте роботу вашого центру обслуговування, та надавайте виключний сервіс для ваших клієнтів!