fbpx
Чат-бот для підтримки клієнтів
Order now
Чат-бот для підтримки клієнтів

Чат-бот від Global Bilgi для найкращого клієнтського досвіду!

Оптимізуйте роботу вашого контактного центру, використовуючи чат-бот для спілкування з клієнтами від Global Bilgi. Спробуйте сучасне, економічно-вигідне рішення, що дозволить вам підвищити продуктивність контакт-центру, знизити витрати на персонал та надавати відмінний цифровий досвід обслуговування для ваших клієнтів!

чат-бот для бізнесу

Чат-бот для бізнесу: основні переваги


Чат-бот для бізнесу – це програмне забезпечення, яке імітує взаємодію живої людини з клієнтами. Чат-бот з підтримкою Штучного Інтелекту автоматизує обслуговування клієнтів, що економить час і ресурси. Він працює 24/7, миттєво надає відповіді на запити, покращує взаємодію з клієнтами, підвищує рівень задоволеності та збільшує продажі. Інтегруючись з CRM-системами, чат-бот надає персоналізовані рекомендації, аналізує поведінку клієнтів та допомагає в оптимізації маркетингових стратегій. Впровадження чат-бота підвищує ефективність роботи контакт-центру, та дозволяє бізнесу зосередитись на стратегічному розвитку.


Покращуйте клієнтський сервіс з чат-ботом від Global Bilgi


Чат-бот від Global Bilgi має широкі можливості для інтеграції. Його можна під’єднати до онлайн-чату на сайті, CRM системи інтегрувати з Facebook Messenger, Telegram, Viber, WhatsApp, Skype та BiP. Таким чином ви забезпечите вашим клієнтам безшовний досвід омніканальної комунікації.
Завдяки інтеграції чат-бота з CRM системою кожен ваш клієнт зможе отримати персоналізоване обслуговування, з урахуванням попередньої історії звернень. Така персоналізація значно підвищує довіру до вашого бренду, та покращує індекс лояльності NPS. Надавайте неперевершеного клієнтського досвіду з чат-ботом від провідного розробника програмного забезпечення для контакт-центрів.

Створити чат-бот
Чат-бот онлайн

Дозвольте чат-боту співпрацювати з операторами вашого контакт-центру


Стикаєтесь з великою кількістю типових запитів у колл-центрі? Тоді вам просто необхідний чат бот-для підтримки клієнтів! Чат-бот від Global Bilgi, інтегрований з базою знань контакт-центру, буде щоразу надавати швидкі відповіді на часті питання, зберігаючи сили операторів для вирішення більш складних задач, що потребують емпатії та людського розуміння.


Чат-бот для обслуговування від Global Bilgi використовує технологію Штучного Інтелекту щоб розуміти, передбачати та відповідати на запити клієнтів. За потреби він переведе розмову до живого оператора, чим забезпечить безшовний клієнтський досвід. Синергія чат-ботів та операторів підтримки – це ключ до підвищення ефективності колл-центру, збільшення задоволеності клієнтів та досягнення нових висот у бізнесі. Почніть сьогодні – трансформуйте свій бізнес з Global Bilgi!

Product Features
Other Services
global bilgi contact center
Аналітика контакт-центру
Детальніше
Голосовий бот для контакт-центрів
Детальніше
Транскрибація дзвінків на основі ШІ
Детальніше
Відеодзвінки в контакт-центрі
Детальніше
Конструктор сценаріїв IVR меню
Детальніше
Автоматичний розподіл дзвінків ACD
Детальніше
Колтрекінг
Детальніше
Кнопка зворотного дзвінка
Детальніше
Онлайн-чат для сайту
Детальніше
Віртуальна АТС
Детальніше
Contact us for our services