fbpx
Транскрибація дзвінків на основі ШІ
Order now
Транскрибація дзвінків на основі ШІ

Транскрибація дзвінків від Global Bilgi

Транскрибація дзвінка – це перетворення звукової інформації з телефонного, або відеодзвінка в текстову форму. Транскрибація телефонних дзвінків в колл-центрі є потужним аналітичним інструментом, який дозволяє бізнесам отримувати цінні інсайти, контролювати якість обслуговування та покращувати рівень сервісу. Global Bilgi пропонує вам функціонал транскрибації дзвінків зі Штучним Інтелектом на основі технології speech-to-text.

Транскрибація дзвінків

Розумна транскрибація голосу в текст з платформою Sirius


Завдяки ШІ технологія транскрибації голосу в текст (STT) стає все більш точною та надійною, що відкриває нові можливості для її використання в різних сферах. Global Bilgi надає вам можливість відчути всі переваги технології, використовуючи транскрибацію дзвінків, яка є одним з інструментів хмарної платформи для контакт-центрів Sirius. Дозвольте Штучному Інтелекту працювати для вашого бізнесу. Транскрибуйте голосові доріжки з телефонних розмов у текстові файли за лічені секунди, і отримуйте дані для аналітики у зручному, текстовому форматі.


Для чого потрібна транскрибація дзвінків в колл-центрі


Оскільки письмова інформація сприймається швидше, ніж обробка голосового запису, конвертація голосу в текст надає більший потенціал пошуку та аналізу. Транскрибація дзвінків дозволяє оптимізувати процедуру оцінки якості обслуговування, та ефективніше працювати із запитами клієнтів. Аналізуючи транскрибовані файли телефонних розмов, ви можете визначити, наскільки корректно оператори колл-центру надають інформацію, чи дотримуються вони скрипта продажів, чи не вживають ненормативної лексики та чи ефективно вирішують проблеми клієнтів.


Аналіз контексту та ключових слів, вимовлених під час дзвінка, може допомогти вам визначити бізнес-проблеми, оптимізувати використання ресурсів на основі підтверджених даних. Крім того, транскрибація голосу в текст та запис дзвінків в колл-центрі є надзвичайно важливими для юридичних цілей, при вирішенні конфліктів та спірних ситуацій. Впроваджуйте транскрибацію дзвінків від Global Bilgi у вашому колл-центрі, та отримайте можливість виявляти практичну інформацію, яку можна використовувати для покращення майбутніх взаємодій з клієнтами або побудови ефективніших комунікаційних стратегій.

Транскрибація аудіо в текст
Транскрибація голосу в текст

Переваги транскрибації дзвінків від Global Bilgi


Транскрибація телефонних дзвінків та відеозаписів в текст є невіддільною частиною функціоналу хмарної платформи Sirius, а це означає можливість інтеграції з іншим програмним забезпеченням для контакт-центрів від Global Bilgi. Наші замовники можуть використовувати транскрибацію дзвінків з програмою контролю якості обслуговування AQoS (Assurance Quality of Service). Ця програма забезпечує тотальний запис усіх дій оператора у системі: телефонних розмов, відеодзвінків, стенограм онлайн-чатів з сайту й месенджерів та екрану оператора щоб отримати круговий огляд ефективності роботи операторів.


Транскрибацію дзвінків можна інтегрувати з іншими системами, такими як CRM кол-центру, керування заявками або система звітності. Це дозволить вам об’єднати різні джерела інформації та отримати повну картину взаємодії з клієнтами. Скористайтесь потужними аналітичними можливостями транскрибації голосу в текст від Global Bilgi для вашої компанії.

Product Features
Other Services
global bilgi contact center
Аналітика контакт-центру
Детальніше
Чат-бот для підтримки клієнтів
Детальніше
Голосовий бот для контакт-центрів
Детальніше
Відеодзвінки в контакт-центрі
Детальніше
Конструктор сценаріїв IVR меню
Детальніше
Автоматичний розподіл дзвінків ACD
Детальніше
Колтрекінг
Детальніше
Кнопка зворотного дзвінка
Детальніше
Онлайн-чат для сайту
Детальніше
Віртуальна АТС
Детальніше
Contact us for our services