fbpx
Вихідна лінія
Вихідна лінія

Контакт-Центр на Вихідній Лінії


Розвивайте свій бізнес за допомогою кваліфікованих вихідних послуг від удостоєних нагород професіоналів аутсорсингу контакт-центру Global Bilgi. Ми обслуговуємо вихідні кампанії з різними цілями: телефонні дзвінки з високою конверсією, ефективне та рентабельне залучення потенційних клієнтів, опитування щодо задоволеності клієнтів тощо, і завжди ставимо Клієнта на перше місце.

Досягти цільових продажів вашої компанії може бути складно, якщо у вас немає потрібного партнера для керування кампаніями вихідних продажів із контакт-центру. Хоча дехто може сказати, що продажі по телефону є застарілим інструментом отримання прибутку, у Global Bilgi ми віримо в силу вихідного телемаркетингу. Однак ці активності мають бути здійснені з використанням підходу, заснованого на даних, найрелевантніших пропозицій і значною мірою покладаючись на новітні технології.

Аутсорсинг кол-центру з Global Bilgi дозволяє використовувати як першокласних агентів, так і потужні цифрові рішення. У нас є власноруч розроблена платформа автодайлеру з вбудованими інструментами для розширеної аналітики. Замовляйте вихідні послуги від Global Bilgi, щоб отримати ідеальне поєднання кваліфікованих співробіників і технологій!

Аутсорсинг вихідних дзвінків
Детальніше
IVR автообдзвон клієнтів
Детальніше
Актуалізація клієнтської бази
Детальніше
Дослідження ринку
Детальніше
Лідогенерація
Детальніше
Телемаркетинг
Детальніше

Цифрові рішення для клієнтського сервісу та послуги аутсорсингового контакт-центру

Global Bilgi є частиною групи компаній DVL і надає високоякісні послуги контакт-центру для провідних міжнародних компаній. Ми гарантуємо найкращий цифровий клієнтський досвід та аутсорсингові послуги відповідно до найвищих світових стандартів. Незалежно від розміру вашого бізнесу чи сфери діяльності — ми підберемо оптимальні рішення для найкращого обслуговування клієнтів!

Розпочнімо!
Global Bilgi Customer Experience Management