fbpx
Контактні центри
Контактні центри

Покращуємо контактні центри


Ми пропонуємо технологічні рішення для контактних центрів, що дозволять покращити рівень клієнтського сервісу та збільшити продажі у вашому бізнесі. Контактний центр — це передовий відділ будь-якої компанії, тож Global Bilgi пропонує найновіші технологічні рішення для покращення процесів, заощадження коштів та збільшення прибутку від роботи контактного центру.

Аналітика контакт-центру
Детальніше
Чат-бот для підтримки клієнтів
Детальніше
Голосовий бот для контакт-центрів
Детальніше
Транскрибація дзвінків на основі ШІ
Детальніше
Відеодзвінки в контакт-центрі
Детальніше
Конструктор сценаріїв IVR меню
Детальніше
Автоматичний розподіл дзвінків ACD
Детальніше
Колтрекінг
Детальніше
Кнопка зворотного дзвінка
Детальніше
Онлайн-чат для сайту
Детальніше

Цифрові рішення для клієнтського сервісу та послуги аутсорсингового контакт-центру

Global Bilgi є частиною групи компаній DVL і надає високоякісні послуги контакт-центру для провідних міжнародних компаній. Ми гарантуємо найкращий цифровий клієнтський досвід та аутсорсингові послуги відповідно до найвищих світових стандартів. Незалежно від розміру вашого бізнесу чи сфери діяльності — ми підберемо оптимальні рішення для найкращого обслуговування клієнтів!

Розпочнімо!
Global Bilgi Customer Experience Management