
Visual IVR від Global Bilgi – це вдосконалена програма самообслуговування
Візуальний IVR сервіс робить обслуговування клієнтів простим, ніж будь-коли, забезпечуючи звичні функції IVR на ПК, ноутбуках, планшетах і смартфонах клієнтів. Наш інтерфейс Visual IVR отримав нагороду «Найкраще використання технології самообслуговування» на конкурсі ContactCenterWorld - Top Ranking Performers Awards EMEA 2017 як доказ його надійності та гнучкості. Якщо ви бажаєте дізнатися - яка у такого IVR ціна, то залиште заявку нижче.

Переваги, які дає сервіс Visual IVR
Visual IVR - це розумний IVR, який не вимагає від користувача інсталювати будь-яку програму на смартфон, оскільки він є 100% веб-додатком, доступ до якого здійснюється через будь-який Інтернет-браузер. За допомогою Visual IVR користувач може легко переходити між каналами, зателефонувати до служби підтримки з веб-сторінок або виконувати операції самообслуговування, через меню IVR. Щоб отримати доступ до Visual IVR, користувач може перейти за SMS-посиланням, надісланим представником клієнта з платформи хмарного контакт-центру Sirius.
Візуальні функції IVR меню
За допомогою Visual IVR ви можете надавати будь-яку інформацію в інтерфейс користувача без необхідності залучати представника служби підтримки клієнтів або агента контакт-центру. Visual IVR може вирішити до 70% проблем користувачів та знайти рішення без необхідності робити дзвінки чи надсилати повідомлення до контакт-центру.


Зрозумілий інтерфейс
Програма Visual IVR може бути створена адміністратором у інтерактивному веб-інтерфейсі на ПК чи мобільному телефоні. Цей канал IVR використовує єдиний дизайн для всіх направлень зв’язку, який спрощує роботу програми. Візуальні системи IVR створені, щоб зробити контакт-центри більш ефективними та зручними для зв’язку з клієнтом.
